Tuesday 29 March 2011

mati katak

Ari-ari kita dengar cite sal curik besi buruk &kabel elektrik..
nper la dorg pilih jln mudah cmtu
alih2 mati terbakar..
da la mati katak
xsempat nak bertaubat lak tu
ishhh lau aku dapat org cmtu ase na pelakok kepla puas2

Sebut sal besi buruk ni mesti aku teringat zaman budak2 dlu
aku ngn abg2 aku slalu gaduh berebut nak kutip tin susu, botol kaca (kicap&sos)
seronok kire la botol beratus2...
skali org yg dtg beli barang terpakai 2.. bagi aku singgit jer..
ase nk nagis pon ader...
aiskrim cone pon xlepas.. huahuahua..
sabar je la..
last2 soh mak aku tambah gak nk beli aiskrim cone...

now besi sekilo da 7-8inggit mau xkaya penjual besi..
2 yg ramai pkat dok curik kabel n besi buruk..
kot ye pon jgn la p curik kt tempat yg berfungsi ag.. cer p curik kt umah yg da kena tinggal ker
reban ayam ker?
eh ader ker besi kat citu?
blasah je la janji xkena renjatan lektrik cam org yg berkenaan mati katak..
xpon pi la blaja dlu bg dapat lesen wiring kan?????
                             cian mati katak lagu nie...

No comments:

Post a Comment