Tuesday 29 March 2011

erti semangat permainan

Sejak aku keja ngn IJM ni kerap gak la aku bersukan nk d bndingkan time study dulu.
malas gile sampai nak turun & naik bukit lagi la idok.
snggup mkn nasi & goreng telur je dah la... hehehehe
buruk betul kan perangai ank sapa la nih aiiissshhh..

sampai la akak kt opis aku ni ajak join game "captain ball"
mule2 ape kejadah la game ni.. pakat2 jd kapten bwk kapal ker?
hikhikhik camtu aku pk lau korang nak tawu
aperpon bedal je la.. janji try dlu.. kalah menang laen cite

nak d jadikan cite team aku ni ader 4 orang lelaki & 7 orang perempuan termasuk la aku..
konon wakil IJM Construction la.. sdgkn lame gile la aku x bersukan dri pas SPM smp la skunk..
umo da 20an' mule la lemak menebal da jadi spare tyre bak kate mbr aku..
ah pedulikan jela janji aku cihat yerk??
da malas cmtu la kan..(heheheh)

bile da traning mcm2 gelagat la aku jmpe termasuk gelagak aku sndri
da la lame xbersukan tah aper2 jer aku main..
penat jgn cite la, blik keje trus g traning..
penah 1 ari pas traning gerak la balik ngn akak 1 opis ni.
basah kuyup aku ngn die atas motor..
konon nak singgah umah die dlu then die anta balik nek kete..
last2 kunci kete die bley wt spoil tggl kat opis
kunci umah plak die campak lam kete.....
aiisseeehhhmen dugaan tul dgn kuyupnyer.. :)
last2 penyudah nyer blik opis ambik kunci kete die then die trus anta aku blik umah.. cian plak die kuyup2 balik umah die lak.. dugaan......

sblum ni aku dgr la akak opis aku ni cite..
mse traning ader la sorg minah ni bajet bagus
nak w cmner org teror yerk..
bile aku tgk sendri bru aku tawu nape org xsuka sbb mmg bajet bgus..
tapi aku ni xla jahat sngt p kutuk dpn2..
aku diam da la....

ari yg di nantikan da tiba..
masa untuk perlawanan captain ball
team aku dberi nama MAGNA MAZS.. aper la yerk mkna die?
aku pon xtnyer ag coach smp skunk..







mmg klaka la maen captain ball ni
yela llki mcm men bola jaring
gerak kaki pon xbley
tambah ag pengadil cm dengki ja ngn team aku..
slah sket priiitttttt
smp mase 7mnit yg dorg bagi 2 bunyi bising dgn visel jela..
nasib la pengadil cntik kate coach aku....(^_^)















main pnyer main..
walaupon xmenang tapi mmg team kami enjoy abeh..
mna x nyer berposing maut xingt..
tp dorang la bkn aku sbb aku ni keras sket dpn camera...
lalalalalla









 korang bygkan la masa sesi penyampaian hadiah team aku ni laju jer
melantak kt kantin
bende free aper ag..




aperpon kenangan aku dgn korang sush utk aku lupakan
panjang umr jmp lagi at IJM COBRA...
EEEEEEENNNNNJOOOOOOYYYYYYY!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment