Thursday 31 March 2011

mak bapak xajar

arini aku xtwu nk membebel aper...
tapi ttiba aku miss arwah ayh aku? cmner la keadaan die kt sane yerk?
bile soal idup ngan mati ni ase gerun plak..
da bper byak la pahala aku da wat berbanding dosa? 
balance x kati aku 2 nant yerk? alahai
aku sentiasa doakn arwah di tempatkan dikalangan umat2 Allah yg beriman.. 
ampunkan lah dosa die ya Allah selama di muka bumi ini..

korang mesti sllu dgr bile org ckp
ni mest mak bapak x ajr
2 yg jadi cmni..
aku nk tegaskn jugak la kt cni..
sebenarnya xsume cmtu
mak ngn ayah da ckup ajr ank2
tp bile umo da dapat kunci kebebasan 
mule la dorg ikut aty sndri


dulu aku penah kena sound ngn sorg mamat ni
kes chat kt laman sosial la..
aper ntah die ckp kat aku
aku pon da lupe
tapi 1 jer ayat aku balas kat die trus die angin..
aku cume cakap "agak bodoh soklan 2"
trus maki aku mcm2
cakap aku bodoh, keturunan babi
haram jadah
mak bapak xajar
aku ckup pantang bile org ckp aku cmtu
agk cilake smp nk sumpah keturunan aku..
nak sound aku da la
xyah nk maki2 keturunan aku
mak bapak aku xsalah pon
bukn kau yg bg aku makan 
ckp cmtu pon da maki2 mcm2
spe yg mak bapak xajr skun?
ader jugak mnusia yg bodoh cmtu..
xder budi bhsa.. muke da la xbley blah
atlest beza kan la joke n serius
dari semak mata aku negok die kt fren list aku..
trus aku :block"puas aty aku
so rakyat2 jelata seblom nk maki2 org
jgn la smp mnghina keturunan die yg xberkaitan dgn dorang..





No comments:

Post a Comment